piątek, 25 lutego 2011

Mój Eden

Blog powstał spontanicznie. Dlaczego "Mój Eden"? To zasługa przede wszystkim Eden Rose, mojej wymarzonej róży oraz pozostałych "Edenów", których jestem wielką fanką! Eden kojarzony jest również z rajskim ogrodem. Coś takiego pragnę stworzyć w swoim niedużym ogródku. Jestem na etapie tworzenia, dlatego też sporo czytam, trochę zwiedzam - głównie ogrody botaniczne. 

O czym będzie blog? Będą tu zdjęcia oraz opisy, a raczej spostrzeżenia i obserwacje zarówno z mojego ogródka jak i z tzw. "wypadów". Będą konkretne odmiany, gatunki ale też i ogólne pejzaże, kompozycje. Tematy związane z ogrodnictwem ozdobnym, wśród którego szczególne dla mnie miejsce zajmują róże.

Zapraszam Wszystkich do moich skromnych progów i życzę miłej lektury :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz